Vertrouwen komt voort uit kwaliteit, service is beter dan beloofd.
batteryfordell.nl kiest de vervangende Dell-batterij om te verkopen op basis van hun uitstekende ontwerpen en bewezen betrouwbaarheid van hardware. We controleren al uw bestellingen tijdens het inpakken om er zeker van te zijn dat er accessoires zijn meegeleverd.
We hebben een streng testproces om ervoor te zorgen dat uw bestelde producten functioneel correct zijn voordat ze worden verpakt en naar u worden verzonden.
Vanaf de leverdatum zijn alle batterijen gedekt door een garantie van 30 dagen voor terugbetaling of vervanging en 12 maanden garantie voor vervanging. De afleverdatum betekent hier de afhaaldatum.
Let op: je moet een RMA aanvragen, ongeacht welke items je wilt retourneren, omdat we items voor je moeten terugbetalen of ruilen volgens het RMA-nummer dat je hebt gekregen.
30 dagen geld-terug
Alle batterijen vallen onder een 30 dagen geld-terug-garantie! Binnen 30 dagen na ontvangst kunnen bij ons gekochte producten om welke reden dan ook worden geretourneerd. Klik hier voor meer details over Retourneren.
Opmerking: om in aanmerking te komen om uw geld terug te krijgen, moet u eerst contact met ons opnemen en instructies afwachten voordat u uw product terugstuurt.
1 jaar garantie
1.Servicevoorwaarden
Alle producten kunnen worden geretourneerd en aangevraagd voor gratis reparatieservice als er binnen een jaar na de aankoopdatum geen sprake is van door de mens veroorzaakte schade.
Geef een effectief bewijs van het productprobleem (foto of video), stuur het naar het e-mailadres van onze klantenservice en stuur de batterij terug volgens de instructies om een gratis reparatieservice te krijgen.
Opmerking: oplaadbare batterij is een verbruiksartikel. Afhankelijk van de toepassing en gebruiksmodus is het normaal dat de maximale capaciteit van alle oplaadbare batterijen geleidelijk afneemt. Daarom vallen veranderingen in de batterijcapaciteit niet onder de garantie.
2.Garantieprocedure
① Klantenservice contacteren→ ② Klantenservice controleren → ③ Product retourneren→ ④ Na reparatie
(1)Contact opnemen met de klantenservice: klik op "Contact opnemen" voor verdere assistentie.
(2)Klantenservicecontrole: zodra onze klantenservice uw verzoek heeft goedgekeurd, sturen we u het RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) naar uw e-mailadres. Markeer / print / schrijf het RMA-nummer op de buitenkant van het verzendpakket.
Tips:
een RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) is vereist voor alle retourzendingen. Onze aftersales-afdeling accepteert uw retourzendingen zonder RMA-nummer niet.
(3)Retourproduct: Het RMA-nummer is na uitgifte 30 dagen geldig, binnen welke tijd het / de geretourneerde product (en) door ons moeten zijn ontvangen. Geef ons de relevante koerier (bij voorkeur postbedrijf) en trackinginformatie wanneer u het verzendt, zodat we uw retourpakket kunnen volgen.
(4)Na reparatie: Na ontvangst van het geretourneerde pakket controleert onze technische dienst de geretourneerde artikelen. We plannen de batterij binnen 2-7 werkdagen na ontvangst van de goederen opnieuw in.
Let op: batteryfordell.nl behoudt zich het recht voor reparatie te weigeren als het artikel buiten de garantiedekking valt.
Garantiegegevens
De volgende voorwaarden vallen niet onder de batterijgarantie:
- Batterijen besteld bij andere handelaren.
- Producten die buiten de garantie vallen.
- Schade veroorzaakt door onjuiste bediening of onvoldoende bescherming van de klant.
- Schade veroorzaakt door brand, overstroming, oorlog, geweld of een soortgelijk incident.
- Verwijderen van de garantiesticker of knoeien met de interne batterij.
- Aanpassen of onderhouden via een professional buiten batteryfordell.nl.
- De batterij is door langdurig gebruik minder onbekwaam geworden.
Bezoek onze retourpagina voor meer informatie over het retourneren van een artikel.