batteryfordell.nl

Verzending & Bezorging

Verzending & BezorgingVerzend naarGeschatte LeveringstijdTransportkosten
PostNL Netherlands 10-14 werkdagen EUR €0.99
DHL Netherlands (Indien op voorraad bij lokaal magazijn) 4-6 werkdagen EUR €0.99
PostNL Belgium(Indien op voorraad bij lokaal magazijn, 4-6 werkdagen) 13-18 werkdagen EUR €1.99
PostNL United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Portugal, Austria, Ireland, Czech Republic, Denmark, Hungary, Poland, Norway, Sweden, Switzerland, Luxembourg, Greece, Finland, Norway, Croatia, Romania, Slovakia, Slovenia, Lithuania 13-18 werkdagen EUR €3.99
17Track.net Belarus, Bulgaria, Estonia, Latvia, Ukraine, Russia, Kazakhstan, Israel, Monaco, United Arab Emirates, Saudi Arabia 18-25 werkdagen EUR €5.99

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen 24 uur verwerkt en verzonden. Dit geldt niet voor weekends of feestdagen. U ontvangt een e-mailbericht zodra uw bestelling is verzonden. En u kunt ook de verzendinformatie van uw bestelling krijgen op de Bestelling Volgen-pagina.

Kan ik het verzendadres wijzigen?

  • 1Als je het afleveradres wilt wijzigen, neem dan ruim van tevoren contact op met onze klantenservice online.
  • 2Als de bestelling niet vanuit ons magazijn wordt verzonden, zal het klantenserviceteam u helpen de adresgegevens in het besturingssysteem te wijzigen.
  • 3Als uw bestelling is verzonden, moeten we van het transportbedrijf een bevestiging ontvangen of we het adres kunnen wijzigen en mogelijk een extra vergoeding in rekening brengen.
  • 4Om onnodige verzendproblemen te voorkomen, vult u de juiste adresgegevens in voor uw bestelling.

Wat moet ik doen als mijn pakket is afgeleverd, maar ik heb het nooit gekregen?

  • 1Bevestig het verzendadres dat bij het afrekenen is opgegeven door de bestelgegevens op de pagina "Bestelling Volgen" te bekijken.
  • 2Kijk rond de bezorglocatie. (Kijk rond bij de ingangen van uw woning voor het pakket of bericht van poging tot bezorging)
  • 3Controleer of iemand anders de levering heeft geaccepteerd. (Kijk of een buurman of andere bewoner het pakket heeft ontvangen.)

Af en toe worden pakketten niet binnen het verwachte tijdsbestek afgeleverd en kunnen ze niet worden gevonden door de trackinginformatie (indien beschikbaar). Neem contact op met de klantenservice.

Disclaimer voor pakketten gemarkeerd als geleverd maar niet ontvangen

Als u te maken krijgt met een situatie waarin de logistiek aangeeft dat het pakket is gemarkeerd als "geleverd", maar u het niet daadwerkelijk hebt ontvangen, willen we u de volgende punten verduidelijken om een betere communicatie en oplossing te bevorderen:

Verantwoordelijkheidsdefinitie

Zodra een pakket is gemarkeerd als "geleverd", is het onze verantwoordelijkheid, samen met die van het logistieke bedrijf, om ervoor te zorgen dat het pakket wordt bezorgd op het door u opgegeven adres. Als u het pakket niet hebt ontvangen, zullen wij u actief helpen bij het lokaliseren ervan en het indienen van een claim bij het logistieke bedrijf. Echter, eventuele verliezen of ongemakken, tenzij veroorzaakt door onze opzettelijke of grove nalatigheid, vallen mogelijk niet volledig onder onze verantwoordelijkheid.

Stappen voor oplossing
  • 1Neem onmiddellijk contact met ons op: Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (via telefoon, online chat, e-mail, enz.), en geef gedetailleerde informatie over uw bestelling en de situatie met betrekking tot het niet ontvangen pakket.
  • 2Ondersteuning bij het onderzoek: We zullen contact opnemen met het logistieke bedrijf om een intern onderzoek te starten en de benodigde bewijzen of een passende oplossing te verstrekken.
  • 3Claimaanvraag: Als na onderzoek wordt bevestigd dat het pakket verloren is of niet kan worden teruggevonden, zullen wij u helpen bij het indienen van een claim bij het logistieke bedrijf, en volgens de regelgeving en procedures van het bedrijf zullen we ons best doen om uw wettelijke rechten te waarborgen.

Snelle levering

30 Dagen Terugbetaling

1 jaar garantie

Veilig Betalen