batteryfordell.nl

Is mijn bestelling verzonden?

De verzendinformatie is beschikbaar op de dag nadat uw artikel is verzonden. In de meeste gevallen worden producten binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling verwerkt en verzonden. Klik op Bestelling Volgenvoor meer details.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Niet nodig. Bij batteryfordell.nl kunt u zonder account een bestelling plaatsen. Na het afronden van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen. Wanneer het artikel ons magazijn verlaat, ontvang je een automatische bevestigingsmail met trackinginformatie over je pakket. Daarnaast kunt u ook zonder account uw bestelinformatie raadplegen via de pagina "Bestelling Volgen".

Zijn er verborgen kosten voor het kopen op uw website?

Alleen productprijzen en verzendkosten in rekening gebracht, geen extra kosten! Als uw bestelling of het verzendadres in aanmerking komt voor gratis verzending, is de betaling van de productprijs voldoende.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Klik op Bestelling Volgen om naar de pagina "Bestelling Volgen" te gaan. Voer uw e-mailadres in dat u in uw bevestigingsmail hebt ontvangen, klik vervolgens op de knop Verzenden en u kunt de verzendinformatie van uw bestelling opvragen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling nooit aankomt?

Het kan tot 10 werkdagen duren voordat uw artikel wordt afgeleverd. Komt het nog steeds niet aan, neem dan contact op met onze klantenservice. We komen spoedig bij u terug.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is verwerkt?

Over het algemeen kunnen bestellingen niet meer worden gewijzigd nadat ze zijn geplaatst. Als u echter onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt, zullen we ons best doen om de wijziging (en) op te vangen. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we geen wijzigingen aanbrengen.

Ik heb een kopie van mijn kassabon / factuur nodig.

Neem dan contact op met onze afdeling klantenservice en geef aan dat u een ontvangstbewijs / factuur nodig heeft. Dan sturen we je deze per mail.

Ik heb het verkeerde product ontvangen.

Als u door onze fout verkeerde producten ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice voor omruiling of terugbetaling. We zullen een omruiling of terugbetaling treffen nadat de goederen zijn geretourneerd.

Wat is het restitutie- / omruilproces?

BatteryForDell.com heeft een eenvoudig en effectief proces voor retourneren en ruilen.

  • Neem contact met ons op voor een Return Merchandise Authorization (RMA) -nummer.
  • Verpak de originele verpakking met alles wat u heeft ontvangen.
  • Schrijf het RMA-nummer duidelijk op de buitenkant van het pakket en stuur het naar ons terug.
  • Zodra je pakket terug in ons magazijn is ontvangen, wordt het artikel getest en zullen we je terugbetaling / omruiling binnen 3-7 werkdagen verwerken.

Bij terugbetaling na teruggave van het artikel?

Zodra je pakket terug in ons magazijn is ontvangen, wordt het artikel getest en zullen we je terugbetaling binnen 3-7 werkdagen verwerken. Vervolgens wordt het terugbetalingsbedrag naar u overgemaakt. Het kan 5 tot 7 werkdagen duren voordat uw bank het beschikbaar stelt. De verwerkingstijd varieert en hangt af van het beleid van uw bank.

Snelle levering

30 Dagen Terugbetaling

1 jaar garantie

Veilig Betalen